Shoppen

19 april 2016 - Benidorm, Spanje

Nadat we super laat , over tienen, ons bed uit zijn gekomen, zijn we eind van de ochtend weer op pad gegaan richting een van de centrums van Benidorm. Benidorm bestaat eigenlijk uit twee delen. Daar waar het Levantestrand aan is gelegen en het Playa de Poniente aan de andere kant.We zijn aan het begin van het Levantestrand op de boulevard begonnen en zijn al shoppend, koffie drinkend, lunchend en ijs etend naar het einde gelopen en nog een stuk naar de andere kant . Naar Playa de Poniente. Hier heb je ook nog wat kleine straatjes. De horizon aan de kust kant, wordt in zijn geheel bepaald door hoge ,vooral hotels en appartementen. Totaal meer dan 100 waar 60.000 vakantiegangers kunnen verblijven. Het hoogste hotel van Europa, het Gran Hotel Bali, staat aan de kant van Playa de Poniente en is 185 meter hoog.
Rond zeven uur waren we weer terug bij de camping. Volgens mijn stappenteller was deze dag goed voor meer dan 20.000 stappen. Dus kan morgen wel weer een ijsje gegeten worden.
Het was vandaag een erg winderige dag, maar wel gewoon rond de 23 graden.
Morgen schijnt er markt te zijn, dus altijd weer leuk om er rond te struinen. En die arme Roxa die sjokt maar mee en vind het allemaal prima. Foto's komen morgen.

1. Marti:
    19 april 2016
    Dan hebben jullie je ijsje wel verdiend met zoveel stappen :-D