Nog een keer een markt.

20 april 2016 - Benidorm, Spanje

We hadden gisteren gezien, dat er vandaag markt zou zijn. Dat vinden we altijd in de vakantie een leuke bezigheid. Het was redelijk in de buurt. Eerst nog maar even wat gepind, want je weet maar nooit of je nog wat ziet. Het was een vrij grote markt, met vooral kleding, tassen, horloges, voetbalshirtjes en een paar groente en fruitkramen. Het was kwalitatief niet veel soeps en veel van die lange graaitafels. Het kost dan ook allemaal geen drol. (Sorry), dus wat wil je. Maar gelukkig hebben we zelf toch ook nog wat zooi gekocht. Na twee uurtjes zijn we weer naar de camping terug gelopen. Het was vandaag een wat frissere, bewolkte dag dus we hadden Roxa in de caravan gelaten.
Aan het eind van de middag nog wat rondgereden aan de andere kant van Benidorm, waar dat hoge hotel stond. Gelijk weer even langs een super en getankt en zowaar, nog nooit gebeurd in een vakantie, de auto gewassen!!
Vanavond weer eens een keer gezond gedaan en een lekker prakkie gemaakt. Niet veel bijzonders dus voor vandaag te melden. De foto's zijn van gisteren en vandaag.

1. Yvonne:
    21 april 2016
    Geniet nog van jullie laatste weken. liefs
  2. Bianca Hendriks:
    21 april 2016
    Geniet er maar van, voor je het weet rinkelt de wekker weer elke ochtend. Veel plezier!