Benidorm

18 april 2016 - Benidorm, Spanje

Haha, nou we hebben ze gevonden hoor,de Benidorm Basterds. We staan op een camping in Benidorm waar bij 8 van de 10 plekjes er minstens één elektrische scootmobiel staat. Toen we aankwamen waren we net te laat voor de bingo. Volgens mij haalden we gelijk de gemiddelde leeftijd hier omlaag. Na rustige middag met siësta zijn we rond zessen naar het centrum gelopen, ongeveer twee kilometer. Daar kwamen we er achter, dat er nog weinig veranderd is. We waren hier 13 jaar geleden voor het laatst geweest, maar toen in de zomerperiode. Dan heb je toch wel wat ander publiek. We hebben heerlijk gegeten aan de nog altijd gezellige boulevard. Martin spare -ribs en ik varkenshaas met champignonsaus. Het viel ons wel al op toen we Benidorm naderde, dat er veel hoge moderne hotels bij zijn gekomen. Verder vandaag niet veel te melden. Morgen maar eens gaan shoppen, want de prijzen van wat ik gezien heb, vielen erg mee.

1. Marleen:
    18 april 2016
    Hoi daar in Benidorm.
    veel plezier daat en mss oude plekjes bezoeken. Ik ben daar 44 jaar geleden voor het laatst geweest dus er zal voor mij niet veel herkenbaars zijn.
    Groetjes van ons 2