Brrr. ijs op de ramen

29 april 2016 - Salbris, Frankrijk

Nadat we gisteravond de kachel alweer even aan hadden gehad, werden we vanmorgen wakker met ijs op de voorruit. Brr. Maar de zon scheen ook en eigenlijk was het helemaal niet zo koud. Het was zelfs zo lekker, dat we nog gewoon buiten in de zon konden ontbijten. We hadden weer een mooie route, tussen vele velden vol met gele bloemen door. We denken koolzaad, maar we lijken soms wel boeren, maar we zijn het niet. Dus kan zomaar wat anders geweest zijn. Nee het waren ook geen zonnenbloemen.
Om half vier stonden we op een mooie camping aan een vijver in het plaatsje Salbris. Gelijk maar weer even voor de tweede keer vandaag de auto vol met benzine gegooid.
Het gaat er op lijken dat de zon op de trekhaak zit, want ook hier op de camping hebben we nog even in de zon buiten gezeten.
Voor morgen staat er weer 325 km op het programma om zondag de laatste 300 km naar huis te rijden.

1. Conny:
    29 april 2016
    Neem die zon dan maar mee en laat vooral de regen daar achter, het is hier koud, maar zodra de zon schijnt knapt alles weer op. goede reis naar huis.
    liefs conny
  2. Monique:
    29 april 2016
    Hou de zon vast op de trekhaakzijn wij erg blij mee als die mee komt naar Nederland.