Kort verslagje

28 april 2016 - Saint-Flour, Frankrijk

Vandaag weer een stuk opgeschoven. We staan op een prima doorreiscamping in Saint Flour. Nog 933 km van huis. Morgen weer op gemak stukje hoger. De bedoeling is dan om te stoppen in Salbris, even onder Orleans. We hebben vandaag dus vooral in de auto doorgebracht. Op een gegeven moment op een tweebaansweg hoorde we een klap omdat de opzetspiegel van de auto eraf vloog. Gelukkig was er net een stuk waar gestopt kon worden en heeft Martin hem van de weg op kunnen rapen. Vlak daarvoor kwam er nog een vrachtwagen aan, die de spiegel gelukkig kon ontwijken. Er zaten alleen twee scheurtjes in het glas, dus dat viel allemaal mee.
We hebben de hele weg goed weer gehad met wat bewolking, maar de thermometer zakte wel hard hoor. Op een gegeven moment tikte die even de 10 graden aan. Op ons plekje hadden we nog een uurtje de zon zodat we nog een poosje buiten hebben gezeten. We hebben wel weer binnen moeten eten.
Als je bij de camping aan kwam rijden zag je in de verte bergen met sneeuw erop. Blijft een mooi gezicht.
Toen Martin rond de camping Roxa nog even uit ging laten, stak er nog een vos een pad over.
Niet veel te melden verder. We kunnen ook geen foto's plaatsen, want het Internet/wifi op de camping ligt eruit.

1. Marti:
    28 april 2016
    Steeds een stukje dichterbij en zoals het er nu uitziet nemen jullie toch wat mooier weer mee :-D.
  2. Marleen:
    28 april 2016
    Het schiet aardig op nu. Volgende week horen we elkaar wel denk ik.Het zal best wel tegenvallen allemaal na zo'n reis.
    Groetjes