Bijna thuis

30 april 2016 - Feuillères, Frankrijk

Hier is tie dan, mijn voorlaatste verslag. We zitten nu nog 290 km van huis. Dus morgen op tijd thuis. Je gelooft het vast niet, maar het is nu bijna zeven uur en we zitten gewoon nog in de zon. Nee niet achter het raam, maar gewoon voor de caravan. Wel met een vest aan, maar toch. We hebben vandaag ook regen en een temperatuur van 5 graden gehad hoor.
Het was rond Parijs behoorlijk druk, voor een zaterdag in april. Maar even na het middaguur waren we er voorbij. We staan ook nu weer op een nette camping en maar 2 km van de grote weg vandaan. We staan nog aangekoppeld, dus kunnen morgen mooi op tijd vertrekken. We hebben nog even een rondje rond de camping gelopen. Er lag achter de camping nog een groot water met verschillende eilandjes. Vanavond hebben we dus "bonte avond" en dan zit deze bijzondere ervaring er bijna op.
Tot morgen !

1. Marleen:
    30 april 2016
    Het schiet nu echt op, geniet nog even en een veilig laatste stuk morgen. Ik weet er een paar die heel blij zijn als jullie weer thuis zijn.
    Groetjes
  2. Marti:
    30 april 2016
    Zo, benieuwd welke leuke tapdance act jullie gaan uitvoeren vanavond voor het gehele campingpubliek. Spannend :-D Wel foto,s maken hè :-P

Goede en laatste veilige kilometers gewenst voor morgen! Het weer gaat ook hier de goede kant op, wel zo fijn voor jullie ook om mee thuis te komen. ;-)
  3. Denise:
    30 april 2016
    Jeetje, wat is de tijd voorbij gevlogen! Nog 1 dagje en dan zijn jullie gewoon weer thuis!
    Geniet nog even van jullie laatste avond van de grote reis en alvast een veilige reis terug morgen! Heel benieuwd om de verhalen live te horen!
  4. Linda:
    30 april 2016
    Bijna is het zover!!! (eindelijk) hihi
    Weer thuis.... wat een geweldige reis om als herinnering te hebben. Koesteren en hopelijk nog lekker lang van nagenieten.
    Tot morgen xxxxx
  5. Caroline:
    30 april 2016
    Veilige laatste kilometers en welkom thuis!! En ook hier schijnt de zon voor jullie.