Naar Salou

25 april 2016 - Cambrils, Spanje

Eigenlijk heb ik niet zo veel puf om te tikken voor de blog. Ben nog wat aan het uitbuiken van het avondeten en de wijn, maar ik wil mij zelf en jullie niet teleurstellen dus hij komt er gewoon aan .
Vanmorgen stond er weer veel wind en werden we wakker met wat wolken. Maar tegen de tijd dat wij ontbeten hadden en onze koffie ophadden, waren de wolken alweer weggetrokken. Dus zijn we lekker twee uurtjes naar het aan de camping grenzende strand gegaan. De wind is eigenlijk de hele dag wel gebleven. Na de lunch hebben we in het zonnetje nog wat gelezen en zijn rond vieren naar Salou gegaan. Nou ik kan je zeggen, dat er in die 30 jaar wel heel veel is veranderd. De camping van toen was er nog wel, maar waar wij altijd met de tent stonden, stonden nu allemaal huisjes.
We herkenden behalve de brede boulevard eigenlijk niets meer echt. Na koffie gedronken te hebben en rondgelopen te hebben langs de winkeltjes hebben we een hapje gegeten. Nou ja "hapje " zoals je op de foto ziet was het wel een hele " hap".
We plakken morgen nog echt een laatste dag aan deze reis en gaan woensdag huiswaarts rijden om zondag thuis te zijn. We zien er met al die berichten over het slechte weer er wel tegenop om naar huis te gaan hoor.
Vandaag was mijn moeder op de achtergrond ook de hele dag wat aanwezig. Het is vandaag alweer twee jaar geleden dat ze is overleden. Ik denk dat ze ons dit avontuur wel had gegund.
De foto's komen er morgen op, want Martin heeft er nu even geen zin in om ze uit te zoeken en te plaatsen. Truste allemaal en sterkte met de kou.

1. Inger:
    25 april 2016
    Nou... koud is het hier zeker! We zijn al 3 dagen met de caravan op pad en het enige wat continu aan het werk is geweest in de caravan is de kachel. Hij doet het gelukkig goed! Als ik jullie was zou ik gewoon daar blijven!
  2. Marti:
    25 april 2016
    Laatste daagjes dus, en wat is t snel gegaan zeg. Geniet nog even van het zonnetje ;-)
  3. Elly de jong:
    26 april 2016
    Lekker nog van het heerlijke weer genieten, hier echt koud,veel plezier nog de laatste dagen.
  4. Marleen:
    Hallo Jenny en Martin,
    Probeer nog lekker de genieten, het weer is hier echt vreselijk maar breng wat mee zou ik zeggen.
    Twee jaar alweer van je moeder, waar blijft de tijd. Ik zou zeggen groetjes maar weer.
  5. Monique:
    26 april 2016
    Wat is dat omgevlogen al bijna weer richting huis. Zou vragen of je kan blijven nog even want het is echt bar en boos hier. Kunnen jullie de zon meenemen dan zou ik zeggen kom maar snel hierheen.
    Blijf een gemis he, maar ze zal wel meegereisd zijn en genoten hebben van jullie belevenissen. Geniet nog even en goede en veilige terugreis.