Krenterige Nederlanders!

24 april 2016 - Cambrils, Spanje

Zoals we wilden, zijn we vanmorgen, met veel wind ( stoten ) vertrokken voor een kort ritje naar Cambrils. We staan daar op een mooie camping met een uitgang aan de boulevard met strand. De boulevard loopt naar het 2 km verderop gelegen centrum van Cambrils. We hebben voor Cambrils gekozen omdat ze daar voor de acsi prijs ( dit is met een kortingskaart voor het laagseizoen) voor 17 euro per nacht staan. Terwijl er in Salou geen campings zijn, die daar aan mee doen en daar minstens het dubbele moet betalen. We blijven natuurlijk krenterige Nederlanders !
We hebben weer heel de dag volop zon met wel veel wind gehad, maar als je dan leest dat het in Nederland glad was door hagelbuien, dan denk je toch wel even van hmm ...
Nadat Martin de band van de caravan had verwisseld omdat daar een snee in zat zijn we een stukje over de boulevard gelopen en na een bakkie koffie nog naar Cambrils geweest.
Omdat ze morgen ook weer volop zon opgeven en het in de ochtend nog redelijk koel in de caravan is, willen we even naar het strand gaan, terwijl Roxa op de caravan past.
Voor de middag staat Salou op het programma waar we als soort van afsluiting een hapje willen gaan eten.
Niet veel spectaculairs dus voor vandaag. Tot morgen

1. Carmen:
    25 april 2016
    Wat een leuke reis maken jullie zeg. Geniet er nog maar even van.
  2. Caroline:
    25 april 2016
    Blijf nog maar even daar hoor, hier de ene na de andere hagelbui