Ritje vliegveld

28 maart 2016 - El Rocío, Spanje

Vanmorgen zijn we nog even wat rond gereden in de omgeving en een stukje gelopen. We hebben nog wat lepelaars en flamingo 's gespot. In El Rocío hebben we voor morgenochtend acht uur een tocht met een ranger gereserveerd, deze gaan dieper het nationale park Donana in. We wilden er graag gaan wandelen, maar er mogen geen honden in het park.Omdat het in de vroege ochtend nog niet zo warm in de caravan wordt en de airco aan kan, blijft Roxa dus op de caravan passen.
In de middag zijn we naar Sevilla vertrokken waar Linda om half zes is geland, zonder vertraging. Thuis gekomen, nou ja in de caravan natuurlijk, heb ik lekker pannenkoeken gebakken en dan is de dag alweer voorbij. Ik snap dat de blog even wat minder interessant is voor jullie, maar ik hoop dat jullie ons blijven volgen.
Morgen hoop ik weer op een hoop mooie foto's van onze ochtend trip. Als Linda dacht dat ze hier vakantie kwam houden, dan heeft ze het dus mis,hihi

1. Monique:
    28 maart 2016
    Leuk dat jullie dochter een weekje gezelschap komt houden. Veel plezier met elkaar en een mooie trip morgen.
  2. Marti:
    29 maart 2016
    Geniet van jullie tocht en we wachten de foto.s weer af :-D
  3. Inger:
    29 maart 2016
    Leuk om te lezen allemaal hoor! Heel veel plezier met Linda erbij! Groetjes!