Bouwval gezocht en gevonden

17 april 2016 - Águilas, Spanje

Nadat we ongeveer elf uurtjes hadden geslapen en uitgebreid Nederlands hadden ontbeten met broodjes, eitje, sapje je kent dat wel, zijn we aan de wandel gegaan. Het was erg broeierig warm vandaag zo rond de 24 graden. Om aan het zwembad of op het strand te liggen niet verkeerd natuurlijk. Maar nee, wij gingen aan de wandel. Het was dus behoorlijk warm, maar ook wel weer leuk. We zijn via allerlei vage weggetjes en paadjes langs diverse soorten boomgaarden gelopen. We kwamen op een gegeven moment een verlaten en kaal kerkje waar alleen de wanden en een beetje dak nog van over was en een soort boerderij ernaast tegen. We dachten gelijk aan " bouwval gezocht " alleen viel hier echt niets meer van te maken. We zijn nog langs een grind fabriekje gekomen en dan kom je zo midden in niets ineens weer een bankstel en een koelkast tegen. De mensen in Spanje gooien echt overal van alles neer. Na vier uurtjes en volgens de stappenteller 14.000 stappen verder, waren we weer terug bij de camping, moe maar ....... inderdaad, voldaan!
Ondanks de warmte toch lekker pannenkoeken gebakken met alle ramen open en de airco aan. Daarna nog rondje over de camping gelopen. Er staan veelal vaste plekken en al met al maar een stuk of zes losse caravans/campers. Het is inmiddels alweer over negenen en zitten nog steeds lekker buiten. Net toen de zon onder ging was er een hele mooie rode lucht te zien.
Morgen gaan we naar Benidorm, kijken of we er nog Benidorm-Bastards kunnen vinden of dat ze langzaam aan allemaal naar huis toe zijn na hun overwintering. HiHi