Witte duiven!

16 april 2016 - Águilas, Spanje

Na een voorspoedige rit, stonden we om half twee al op onze volgende bestemming. We staan ongeveer tien kilometer van de kust af het binnenland in. We staan in Aguilas.
We hebben nog wel een paar kassen in de omgeving, maar zien nu vooral amandelboompjes en rondom bergen. Niet superhoog, maar wel gezellig om te zien. Het is een nog vrij nieuwe camping, dus nog wel wat kaal. Na mijn boek uitgelezen te hebben, zijn we aan het einde van de middag naar het centrum van Aguilas gegaan. Daar was het gezellig druk. Ze hebben daar een mooi Plaza España, waar veel witte duiven rondvlogen en een hele aparte dikke boom stond. Ze hebben er een gezellige boulevard. Ook het strand is er vrolijk aangekleed met palmboompjes. Er staan leuke apartementen langs de boulevard. Het zou een plek zijn, om in overweging te nemen voor als we ooit gaan overwinteren.
Het is opvallend, dat alle rivieren en daar waar water hoort te staan, gewoon droog staan en dan moet de zomer nog beginnen.
We hebben nog even op een terrasje gezeten en wat geflaneerd en waren rond half acht weer bij de camping. Daar lekkere pizza gegeten en zit nu bij de koffie dit verslag te tikken. We blijven hier morgen ook nog staan om wat te wandelen en dan zullen we toch echt langzaam aan, aan de terugweg moeten beginnen. We hebben nog twee weken te gaan. De volgende stop is waarschijnlijk Benidorm. Altijd leuk om er weer even rond te kijken. En herrinneringen op te halen.

1. Marleen:
    16 april 2016
    Het gaat nu snel voor jullie, nog twee weken en die zijn best snel om ben ik bang maar jullie hebben iets geweldigs om op terug te kijken.
    Groetjes maar weer van ons 2
  2. Monique:
    17 april 2016
    O jee nog twee weken! Wat zijn die andere afgelopen weken omgevlogen. Wat hebben jullie al veel gedaan/ gezien zo ook wij die met jullie mee reizen door elke dag de blog te lezen. Nog heel veel plezier op jullie " terugreis" waarop jullie ongetwijfeld nog mooie dingen zien en leuke momenten zullen hebben. ☀️⛱
  3. Jan de Vogel:
    17 april 2016
    Hoi luitjes. Met al die sprekende verslagen maak je ons wel een beetje jaloers. 't Genieten druipt er van af maar het is jullie meer dan gegund. De verslagen bevestigen dat we in Europa nog heel veel mooie dingen kunnen zien. (Voor Martin in 't bijzonder)--> wekelijks zie ik de voorraad weken in TWR slinken...oei... En daarmee komt het koers verleggen naar noordelijke richting echt weer in beeld. We zien er naar uit om je weer te ontmoeten en bij te praten. Aan de Koperstraat gaat alles zo z'n gangetje. De brieven mbt de reorganisatie heeft iedereen ontvangen en de HPK-ers zijn drukdoende zich te oriënteren op de functie waarop ze kunnen opteren. Op zich loopt dat ook zoals verwacht; zonder veel gedoe. Geniet van de weken die jullie nog wachten en doe voorzichtig want we zien jullie weer graag heel terug. Groet uit een zonnig Middelharnis.
  4. Cathy:
    17 april 2016
    Inderdaad een prachtige reis om naar terug te kijken. Ook een streek waar wij ooit naar toe willen gaan! Geniet v.d. terug reis!
  5. Linda:
    17 april 2016
    "Terugreis" klinkt best wel weer definitief hoor.
    Gewoon nog lekker genieten van de komende weken. Al zal het wel afkicken worden als jullie thuis zijn. (dat had ik al na een paar dagen daar zijn, laat staan na 9 weken)
    Maar ook wel weer gezellig hoor als jullie weer thuis zijn.
    Dikke Kus.....