Op naar de volgende stop.

6 maart 2016 - Vila Chã, Portugal

Vanmorgen zijn we op tijd bij een temperatuur van 3 graden vertrokken op weg naar de kust. Onderweg wisselde de zon met hevige regenbuien elkaar af. We reden over lokale binnen weggetjes ipv over de tolwegen. Daarom duurde het wat langer voordat we in Vila do Conde waren. We moesten daar nog een stukje door naar Vila Cha, waar de camping ligt.
We werden daar hartelijk ontvangen met veel informatie over de omgeving en hoe we het beste naar Porto konden reizen. Daar zitten we nl 25 km vandaan. Er boven om precies te zijn. De beste manier is om 6 km van de camping, de metro te pakken. Omdat op maandag niet alles open is, staat dat voor dinsdag op het programma.
Aangekomen op de camping, begon het zonnetje weer lekker te schijnen en hebben we zelfs nog even lekker buiten gezeten. Omdat we vandaag vooral in de auto hebben gezeten en het slecht weer was, hebben we nagenoeg geen foto's gemaakt. We zijn na het eten nog even naar het strand gewandeld, wat twee straten verder ligt. Daar kon Roxa nog even lekker los rennen.
Doei doei

1. Linda:
    6 maart 2016
    Ruige kust...........wel mooi!!!
    Veel plezier de komende dagen en hopelijk neemt de regenkans wat af zodat jullie lekker op pad kunnen.
    xxxxx
  2. Carmen:
    7 maart 2016
    Leuk om jullie zo te volgen.
    Geniet ervan.