Rondje kust.

10 april 2016 - Torremolinos, Spanje

Voor vandaag gaven ze bewolking en in de middag regen op. Tot half twee heeft het zonnetje geschenen met inderdaad wat bewolking en veel wind. Vanmorgen op de camping gebleven en na de lunch zijn we via de kustweg omhoog richting Malaga gereden. We zijn eerst via de boulevard van Fuengirola gereden, wat er erg leuk uit zag om er vakantie te vieren. Er was op dat moment veel donkere bewolking en velen liepen met jassen en vesten aan. We zijn via de kustweg verder gereden via oa. Benalmádena Costa naar Torremolinos. Wij waren daar nog nooit geweest maar hadden daar om één of andere reden een heel ander beeld bij. Wij dachten veel hoge moderne flats als hotels aan te treffen maar vonden het een beetje oubollig geheel. Veel winkels waren dicht of stonden leeg. Gelukkig was wel de wind gaan liggen en scheen af en toe het zonnetje weer. Torremolinos bestaat uit een soort boven-en onder gedeelte waar je door middel van trappen of een lift heen en of weer kan.
De stranden lagen er verlaten bij op een enkele zandsculpturen bouwers na. Na toch nog een terrasje te hebben kunnen pakken zijn we weer terug naar de camping gegaan, waar we om half acht weer waren. Daar lekker zelf patatje met ...gebakken. We hadden tenslotte niet voor niets een frituurpannetje meegenomen.
Morgen is het de bedoeling dat we naar Ronda gaan. We willen daar wat gaan wandelen en er is daar een hele mooie diepe kloof over de Rio Guadalevin.
We proberen al twee dagen om onze foto's te plaatsen wat niet erg lukken wil. Maar echt vandaag of anders morgen komen ze er aan. En anders de dag daarop

1. Inger:
    10 april 2016
    Ben benieuwd!
  2. Monique:
    11 april 2016
    Leuk weer om te lezen. Hoop dat jullie in Ronda de heerlijke winkel bezoeken met chocola, taartjes om daar even koffie/thee te drinken en wat te snoepen van al die heerlijke zoetigheid.
    Gaan jullie ook naar Grenada..... Het Alhambra?? Zo, ja. Tip reserveer kaartje via internet. Scheelt een hoop tijd.
    Groet vanuit het zonnige Nederland