PORTUGAL.We zijn er hoor!

3 maart 2016 - Gondesende, Portugal

Vandaag is het dan toch gelukt om in Portugal aan te komen. Ondanks dat we twee nachten in Santiago de Compostella hebben gestaan toch nog eerder dan gepland op onze eerste bestemming in Portugal. We staan na een prachtige tocht via een slingerweg op een camping midden in de natuur. We staan tegen National park Montesinho aan, waar mooie wandelingen gedaan kunnen worden. Er schijnen hier veel bijzondere vogels en veel wild te zitten. Ben benieuwd of we daar nog wat van tegen gaan komen. Dus morgen de wandelschoenen aan en gaan! We hebben ook vandaag weer lekker in het zonnetje buiten gezeten. Vandaag hebben we ook een uurtje extra, want het is hier een uurtje vroeger dan thuis.
tot morgen

1. Linda:
    4 maart 2016
    Ziet er heerlijk en mooi uit. (zeker omdat het nu 2.45 uur is...hihihi)
    Hoop dat jullie mooie wandelingen maken en wild tegen komen. xxxx
  2. Annelize:
    hoi,
    Net even al jullie verslagen gelezen, leuk hoor om zo te volgen waar jullie allemaal bivakkeren. En mooie foto's!
    Weer veel plezier verder.
    En Jenny...dank je wel voor je kaart! Heel erg leuk!
    groetjes Annelize
  3. Jan de Vogel:
    4 maart 2016
    Hoi luitjes. Wat mooi dat jullie zo kunnen genieten. Is van harte gegund. En heel leuk jullie verhalen te lezen. Wat een geruststelling dat ze ook dar bijzondere vogels hebben. Dacht eerst dat die alleen in de Koperstraat ronddoolden. Ben nu al benieuwd naar het volgende verhaal. Grt. Jan