Bijna in Cadiz.

31 maart 2016 - El Puerto de Santa María, Spanje

In de ochtend zijn we zonder mist maar wel met wat wind weer vertrokken uit El Rocio. We moesten eerst een stuk omrijden, omdat we om het nationale park en de daaraan gelegen Guadalquiver heen moesten. We hebben eerst een stuk binnendoor gereden en hebben het laatste stukje de tolweg genomen. Voor drieën stonden we alweer uitgepakt op onze nieuwe plek in El Puerto de Santa Maria. Dit is nog geen 25 km van Cadiz vandaan, waar we morgen heen willen gaan.
We hebben nog even een lekkere wandeling gemaakt over een soort van boulevard, want via het strand mag ook daar niet met Roxa. Het strand ligt samen met een dennenbos naast de camping.
We zijn naar de jachthaven gelopen, daar heeft Linda op een heerlijk Italiaans ijsje getrakteerd. Er stonden daar hele hoge, mooi geschilderde windvangers. Heel apart. Toen op ons gemak terug naar de camping en na het eten hebben we een lekkere bak met aardbeien op. Uiteraard met slagroom.
We zijn nu zo'n beetje op de helft van onze trip en het bevalt allemaal prima zo het leven hier. Vandaag verder geen bijzonderheden te melden.