Weer een stukje dichterbij!

22 april 2016 - Benicasim, Spanje

Vanmorgen hebben we Benidorm weer verlaten en zijn we op pad gegaan naar het 200Km verder gelegen Moncofa. De entree van het plaatsje was via een armoedig industrieterrein en toen we even verkeerd reden en in het dorpje terecht kwamen, kregen we daar ook geen warme gevoelens bij. We keken elkaar aan en hadden toen al snel besloten om door te rijden.
Nou moet ik zeggen, dat het weer ook niet echt meewerkte vandaag. We hebben tot drie uur bewolking gehad en pas rond drieën toen we al wel op de camping stonden kwam het zonnetje door, maar we hebben ook om vier uur nog een bui gehad. Gelukkig is daarna de zon wel weer gaan schijnen en blijven schijnen. Rond achten hebben we toen nog een buitje gehad. We staan nu op een mooie vrij rustige camping op nog geen 100 meter van het strand in het plaatsje Benicasim.
We blijven hier morgen nog een dagje staan, dus dan weet ik of de omgeving ook mooi is. Aan één kant van de camping hebben we uitzicht op wat bergen. Verder was dat het eigenlijk voor vandaag. We hebben in de caravan, lasagne gegeten en gaan vanavond niet meer op pad, behalve Roxa uitlaten natuurlijk. Vandaag voor het eerst geen foto's gemaakt. Nou vooruit eentje van ons plekje met de bergen achter ons, die zullen we dan maar plaatsen anders wordt het allemaal zo saai voor jullie.
Fijne avond/weekeind en voor sommige zelfs fijne vakantie gewenst.

1. Marti:
    22 april 2016
    Nou hier is t rotweer aan het worden, dus kun je beter nog even daar blijven. Geniet er nog even van daar :-D
  2. Marleen:
    22 april 2016
    Ik word gezond jaloers als ik Martin lekker voor de caravan zie zitten in zijn hemd. Hier is het na een paar mooie dagen weer prut.
    Groetjes van ons 2
  3. Inger:
    23 april 2016
    Wij zijn ook met de caravan op pad nu, maar het is hier koud en winderig! De kachel werkt gelukkig goed!