Dat schiet al lekker op!

28 februari 2016 - Rivière-Saas-et-Gourby, Frankrijk

Vandaag weer een heel eind gekomen. Vanmorgen zijn we rond half tien op ons gemak vertrokken. Inmiddels hebben we er 1170 km opzitten. We hadden weinig last van het verkeer. We zijn wel over de tolweg gegaan, omdat we zo snel mogelijk in Portugal willen zijn. Morgen gaan we Spanje al in. Ik ben benieuwd of er nog grenscontrole is. Toen we Frankrijk in reden moest alles over één baan en werden verschillende auto’s gecontroleerd. Wij gingen er al helemaal vanuit dat de caravan aan de kant moest voor controle. Er passen toch zeker wel tien vluchtelingen in. Maar nee hoor we mochten gewoon doorrijden, terwijl een kleine personenauto voor ons wel aan de kant moest. Nu staan we op een kleine boerencamping waar alleen nog een Engelse caravan staat. Dus niet dringen bij de douches. Het was vandaag weer goed weer om te reizen. Flauw zonnetje en droog. De temperatuur mag nog wel wat hoger worden. Vandaag niet boven de 8 graden uitgekomen. We willen morgen minimaal tot Burgos komen, wat zeker moet lukken, want dat is maar 285 km rijden. Het tanken is ook leuk hier. We hebben vandaag zelfs een keer getankt voor € 1.10 . We hebben lekker zelf gekookt wat in een caravan altijd weer ff wennen is, maar het smaakte ons prima.

Tot later

1. Yvonne:
    29 februari 2016
    Leuk om jullie zo te volgen. Ik wens jullie een hele mooie reis. Geniet !!!!
  2. Lida:
    29 februari 2016
    Leuk om alles zo te lezen , fijne tijd !!!