Naar de markt.

9 april 2016 - Marbella, Spanje

Na de dag begonnen te zijn met (schoon)moeder te bellen om haar met haar 91e verjaardag te feliciteren zijn we op pad gegaan.
Op Internet hadden we gevonden, dat er vandaag markt zou zijn in Marbella, in Puerto Banus. Dus wij op pad en ja hoor nog gevonden ook. Het was een vrij grote toeristenmarkt. Lekker gezellig druk. Het waren veelal kraampjes met kleding, tassen, riemen etc. Ergens middenop tussen de kramen hebben we een kop koffie gedronken en mensen zitten bekijken. Puerto Banus is het gebied van Marbella waar de jachthaven is. Dus wij daar ook rond gaan kijken. Nou daar ligt me een kapitaal en een auto's die daar rijden .Het is daar echt zien en gezien worden. Echt belachelijk wat daar voor " bootjes" liggen en wat daar rondrijdt. Wel gaaf om te zien.
Na daar wat rond gekeken te hebben zijn we weer op pad gegaan naar het centrum van Marbella. Omdat het haar van Martin wel erg hard groeit en we nog drie weken te gaan hebben, is hij op goed geluk een kapper binnengestapt om zijn haar te laten knippen. Het is wat aan de korte kant, maar voor de acht euro wat het koste, vind ik het er prima uitzien.
Ze hebben daar een mooie kilometers lange boulevard, met aan de ene kant de zee en het strand en aan de andere kant een aanéénschakeling van restaurantjes, barretjes en ijssalons. We hebben daar ook weer rondgekeken en wat gedronken en zijn na nog een ijsje te hebben gegeten richting de auto gegaan.
Rond achten waren we weer voldaan van de dag terug op de camping, die inmiddels aardig vol is gelopen.