Toch maar vertrokken uit Lissabon.

18 maart 2016 - Santiago do Cacém, Portugal

Waar we gisteren nog twijfelde of we nog een dag Lissabon zouden doen, was dat vanmorgen snel beslist. NEE dus!! Het goot echt bakken uit de hemel, dus alles ingepakt, pootjes ingedraaid en wegwezen.
We zijn de kust wat verder afgezakt naar onze volgende bestemming in Vila Nova de Santo André. (Santiago do Cacém) En het bleef maar regenen. Gelukkig was de temperatuur wel goed, maar toch.
Toen we eenmaal stonden en ik koffie wilde gaan zetten, sloegen de stoppen eruit. Het bleek dat we maar 440 WAT konden gebruiken. Dat is echt erg weinig, maar we hebben gelukkig ook voldoende gas bij ons, dus water op het gas gekookt en lekker bakkie capucino gemaakt. Zo tegen vieren, je zal het niet geloven werd het zelfs droog en hebben we nog even buiten gezeten.
Ook zijn we toen nog naar het strand gegaan, waar de zee behoorlijk te keer ging, maar wat wel gaaf was. Met de camping zitten we aan een meer dachten we eerst, maar het is een inham het land in vanaf de zee. Op het strand was dat goed te zien.
Ik was eerst bang, dat dit de eerste dag zonder foto's zou worden, maar we hebben er toch nog een paar kunnnen maken.
Bij terugkomst een lekker prakkie gemaakt. Na het eten bleek dat we bijzonder slecht internetverbinding hebben op deze camping en ik bijna mijn verslag niet geplaats kreeg, maar zoals je ziet uiteindelijk toch gelukt.
U hoort nog van ons..

1. Marti:
    18 maart 2016
    Voordeel is dat je lekker telkens kunt vluchten voor de regen met deze manier van reizen.