In de Algarve aangekomen.

20 maart 2016 - Armação de Pêra, Portugal

De dag begon weer met regen, maar niet getreurd, want we zouden weer een deel van de dag in de auto doorbrengen, omdat we vandaag naar de Algarve zouden gaan.
Onderweg hadden we na flinke regenbuien de blauwe stukken lucht ook al weer waargenomen. Uiteraard bij de Lidl lekkere broodjes voor de lunch meegenomen. In deze omgeving komen we ook steeds meer bomen tegen met sinaasappels en citroenen.
En zowaar toen we aan kwamen op de camping in Armacao de Pera, in de nabijheid van Albufeira, scheen zelfs de zon en leek het wel of het helemaal niet geregend had. Ook de mensen die we daar zagen, veelal overwinteraars en Hollander, zagen behoorlijk bruin en liepen in korte broeken rond. Dat belooft wat..
Nadat we een lekker plekje in de zon hadden uitgezocht, hebben we ook maar de luifel er gelijk aangezet, want het is de bedoeling, dat we hier een aantal dagen blijven staan.
De verdere middag rustig aan gedaan. Na het avondeten nog even met de (klein) kids geskypt. Voor de liefhebber die het weten wil, we hebben er nu ongeveer 4000 km opzitten.
In de avond nog even naar het dorpje met het strand gewandeld, wat op nog geen km afstand ligt. Morgen bij daglicht nog eens goed gaan bekijken.
Wel te rusten allemaal

1. Monique:
    20 maart 2016
    Blijft leuk om jullie heerlijke reis te volgen. Trouwens ook weer leuke foto's
  2. Marti:
    21 maart 2016
    Heerlijk zo tussen de citroenen en sinasappels. En nu gaan genieten van de zon, Algarve is prachtig :-D